Stan i solen

Vi gick efter vår förmiddagslur in till stan då det dels var första maj(mjukglassbaren öppen!) och dels fantastiskt väder:) Colt fick lite nya vänner i form av beundrare som han visade sina tricks för och skötte sig exemplariskt bland alla människor.
Dock så vill ha promt gå på höger sida framför mig hela tiden så det tar lång tid att ta sig fram då jag måste stanna och locka tillbaka honom för att gå i slakt koppel på v sida hela tiden.

Ikv ska vi träna in Buga för att visa upp på kursen imorgon:)  har dock inte bestämt mig för om jag ska använda ordet buga enbart eller buga för colt och lära honom att han ska hälsa tillbaka genom att buga?:) får se vad det blir! vidoe kommer imorgon kväll iaf på det färdiga resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0