Hemma från gävle.

Snyggaste killen på Campingen ;)

Smuts pelle

Mötte upp Anna kl 11 i gävle på Fredagen och så pkte vi ut till stugan med Qaxi(svart Schäfetik 18 mån) och Colt 5 mån, de fann varandra ganska direkt :)



Det var jättefint på Engesbergs camping och det fanns mycket plats för träning av hund, colt fick köra fotposition kvarsittande , inkallning, sökruta med godis ,uppletanderuta med föremål och raka Ipo spår i helgen, körde små korta stunder och var ute mkt emellan också så nu är han helt slut idag.

Skötte sig superbra på tåget både upp och ner och säger inget samt ligger stilla och vilar fastän folk rör sig fram och åter:)) Mattes hjärta<3

Det var en kvinna där och tränade sina hundar som uppfödare Madeleine brukar träna med, som jag aldrig har träffat förut, och hon pep när vi kom" guud vilken snygg hund" och tyckte han var super och sen insåg hon att dom träffats förut och att han var från speedy feets:)

Anna som jag bodde med är mitt andra jag, haha vi är som samma person, lite läskigt nästan att vi tycker så lika, avslutade typ varandra meningar i slutet av helgen:) <3 dig Anna gull;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0