Helgpaus i skärgården.






Dåligt med uppdatering men har varit husvakt åt mamma och pappa sedan i Onsdags så har inte haft tid rktigt!
De har en snart 3 årig gråhundshane som är väldigt dominant så jag tänkte att nu får jag fullt upp med att hålla Nilo i schack i helgen, men icket, Nilo har varit "morfar"/ lekledare år Colt och gett honom bollar lekt samt att de har sovit tätt ihop, gulle<3

Träningen går frammåt med Colt, nu fokuserar vi i freestylen på gå runt benet(då jag tar ett steg fram) samt gå runt hela mig:) detta ska sedan användas i kombination med slalom.

Spela död kan han numera felfritt och har även lärt sig halta lite innan han faller ner på sidan:P

Vi ska börja med spårgrunder samt med fotposition imorgon och köra detta ca en gång i veckan framöver.
Belöningsträningen står även den i fokus och jäklar vilket ägande Colt har, fick knappt tillbaka honom när vi var ute imorse då han när han fått kongen skulle stanna långt borta trots mattes lisitiga strategier för att byteshandla.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0